loading...
باشگاه بدنسازی ولیعصر رشت
مهران خانی بازدید : 227 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت شما عزیزان خوب امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالبی که گذاشتم استفاده کرده باشید........

با سلام خدمت شما عزیزان خوب امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالبی که گذاشتم استفاده کرده باشید........خب من امروز می خوام از باشگاه ولیعصر(ع) بگم از مدیر این باشگاه و همچنین مربی این باشگاه...آقای هادی شعبانپور مدیر باشگاه که من دوسشون دارم واقعا هم زحمت میکشن ومربی عزیزم آقای هادی تیموری که ایشونم دوست دارم...جناب آقای هادی تیموری مربی و قهرمان استان و کشور که یکی از بهترین مربی های استان گیلان هستند و من واقعا خوشحالم که ایشون مربی من هستند.باشگاه ولیعصر یکی از بهترین باشگاه های شهرستان رشت است........ راستی اگرهم آدرس باشگاه رو خواستین داخل نظرات به من بگید که من واستون بزارم....خو این هم چند مطالبی که می خواستم خدمتتون عرض کنم امیدوارم مطلب خوبی رو براتون گذاشته باشم راستی نظر یادتون نرهچشمک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر محمد در تاریخ 1394/11/02 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه میشه ادرس باشکاه رو بدین
پاسخ : خیابان باهنر - روبروی باشگاه سهیل


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 3,366